Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Evaluation and Improvement of the Internet Marketing Strategy of an Existing E-commerce Business
Marcely, Peter ; Goga, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Success of e-commerce business is highly connected to the internet marketing tools that are used. The range of such tools is enormous and it difficult to optimise them and make them work effectively. The effectiveness in this case means positive return of investment in stated period of time. Except from internet marketing tools, the customer orientation is crucial matter for e-business organisation. Customers require the wide range of services including various shipment and payment options, quick delivery and live customer support through chat or phone. This thesis shows all stated aspects and demonstrates the practical usage of internet marketing tools as well as enhanced customer support.
Marketingový výzkum u spotřebitele
Nakano, Andrea ; Zadražil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro supermarket Albert na Masarykově náměstí v Jihlavě. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se daného tématu, ohledně procesu marketingového výzkumu, nákupního chování a spokojenosti zákazníka. V praktické části, na základě zjištěných a vyhodnocených informací získaných z výzkumu, je navrženo doporučení, které by mělo zvýšit úroveň spokojenosti současných i budoucích zákazníků a zlepšit konkurenceschopnost firmy na trhu.
Návrh využití systému řízení jakosti pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Janok, Jakub ; Witala, Lukáš (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je problematika systémů řízení jakosti a tyto dává do vzájemné souvislosti s konkurenceschopností firmy, resp. s vlivem jejich zavedení na zvýšení konkurenceschopnosti. V současné době je jedním z hlavních cílů, téměř každé organizace, boj s konkurencí. Jednou z cest k dosažení konkurenceschopnosti firmy by měla být kvalita poskytovaných služeb, potažmo prodávaných výrobků, proto je pro firmu, která chce v dnešní době obstát v tvrdém konkurenčním boji takřka nutností, aby měla zaveden a zejména spravován systém řízení jakosti.
Využití nástrojů Business Intelligence k zefektivnění zákaznického centra
Mencner, Jacek ; Luhan, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem řešení Business Intelligence. Hlavním úkolem je analýza procesů kontaktu zákazníka, na jejíž základě bylo navrženo řešení Business Intelligence. Díky získaným poznatkům jsou navrženy změny pro zefektivnění procesu kontaktu zákazníka. V první části práce jsou uvedeny teoretické základy Business Intelligence. V druhé části je zpracována analýza současného stavu a návrh vlastního řešení.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Krejčířová, Karolina ; Dostálová, Markéta (oponent) ; Frejková, Daniela (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků s kontaktním centrem společnosti XY a návrhy směřující nejen ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti, ale také ke zlepšení metod zjišťujících tuto skutečnost.
Péče o zákazníky ve vybrané marketingové agentuře
Kovář, David
Kovář, D. Péče o zákazníky ve vybrané marketingové agentuře. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků nejmenované marketingové agentury. Výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření u významných klientů marketingové agentury. Dotazníkový výzkum měl návratnost přibližně 30 %. Následně je provedena anonymizovaná rešerše péče o zákazníky u třinácti konkurenčních marketingových agentur. Na základě výsledků obou výzkumů vznikají doporučení pro zvýšení kvality péče ve vybrané marketingové agentuře. U doporučení byly vyčísleny náklady pro lepší určení priorit zapracování. Na základě provedených výzkumů vyšlo najevo, že zkoumaná marketingová agentura má až na výjimky spokojené zákazníky a její servis má vysoký standard. Slabé stránky marketingové agentury jsou rychlost, práce se sociálními sítěmi a nevhodný výběr některých předností pro prezentaci k zákazníkům. V porovnání s konkurencí naopak marketingová agentura disponuje výhodou v nabízené komplexnosti služeb a edukací klientů.
Jedličkova základní škola - integrace versus inkluze
Zaworová, Neli ; Nová, Monika (vedoucí práce) ; Válková, Monika (oponent)
Thesis The Philosophy of Education, Theory and Reality focuses on the brief historical development of educational ideals, the determination of the necessary virtues of the raised man, and the subsequent comparison of the established virtues with the current educational policy of the Czech Republic. After comparing with educational documents at national level, it has been found that some of the necessary virtues in these documents are not included.
E-commerce prodejci potravin na českém trhu
Semeráková, Nikola ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zímová, Aneta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem online prodejců potravin na českém trhu - Tesco Potraviny online, Rohlik.cz a Košík.cz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zaměřuje na nejnovější trendy v oblasti e-commerce, prodeje potravin online, nákupního chování českého zákazníka na internetu a marketingové strategie. Praktická část práce je zpracována především na základě kvalitativního výzkumu formou rozhovorů s odborníky v dané oblasti a poznatků z odborných konferencí. Z nabytých informací byly zjištěny - proces nákupu z pohledu zákazníka i prodejce, marketingové strategie firem a zákaznická péče. Následně prostřednictvím mystery shoppingu bylo zjištěno, kdo ze sledovaných prodejců nejlépe uspokojuje požadavky zákazníků. Výsledky z mystery shoppingu jsou zdrojem pro předložení návrhů a doporučení pro sledované e-shopy.
Využití nástrojů Business Intelligence k zefektivnění zákaznického centra
Mencner, Jacek ; Luhan, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem řešení Business Intelligence. Hlavním úkolem je analýza procesů kontaktu zákazníka, na jejíž základě bylo navrženo řešení Business Intelligence. Díky získaným poznatkům jsou navrženy změny pro zefektivnění procesu kontaktu zákazníka. V první části práce jsou uvedeny teoretické základy Business Intelligence. V druhé části je zpracována analýza současného stavu a návrh vlastního řešení.
Návrh využití systému řízení jakosti pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Janok, Jakub ; Witala, Lukáš (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je problematika systémů řízení jakosti a tyto dává do vzájemné souvislosti s konkurenceschopností firmy, resp. s vlivem jejich zavedení na zvýšení konkurenceschopnosti. V současné době je jedním z hlavních cílů, téměř každé organizace, boj s konkurencí. Jednou z cest k dosažení konkurenceschopnosti firmy by měla být kvalita poskytovaných služeb, potažmo prodávaných výrobků, proto je pro firmu, která chce v dnešní době obstát v tvrdém konkurenčním boji takřka nutností, aby měla zaveden a zejména spravován systém řízení jakosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.